WYJAZDY NARCIARSKIE Z DZIEĆMI

narty z dziećmi

Niezapomniane narty z dziećmi

Jeśli myślą Państwo o wyjeździe na narty z dzieckiem lub dziećmi to dobrze trafiliście. Po kilku latach pracy w turystyce połączonej z wychowywaniem syna pewna mama, członkini zespołu biura podróży Babilon Travel postanowiła wyjechać z dzieckiem na narty. To zainspirowało ją do podzielenia się wizją udanego zimowiska ze swoją pociechą. Ta opowieść stała się dla nas podstawą do tworzenia turystycznych usług zimowych dla rodzin:

Moje umiejętności jazdy na nartach nie są na tyle dobre, abym sama uczyła dziecko prawidłowej jazdy na nartach. To bardzo ważne, by dzieci uczyły się od razu w sposób prawidłowy i nie przyswajały błędów, które potem trudno jest wyeliminować. Wyjechałam na wczasy narciarskie w Polsce, połączone ze szkółką narciarską dla dzieci. Ale to było coś więcej niż tylko wczasy na nartach.

Program «Mama i Ja» to bardzo fajna propozycja dla rodzin z dziećmi, pozwalająca dzieciom na naukę jazdy pod okiem fachowego instruktora, a rodzicom ‒ na samodzielne szusowanie na nartach, obserwowanie postępów dziecka z pewnego dystansu, czy na zrelaksowanie się po powrocie do hotelu”.

Jak to działa?

Podczas tygodniowych wczasów przebywamy oczywiście razem z dzieckiem w pokoju, razem jemy posiłki i razem możemy spędzać czas wolny. Po śniadaniu szykujemy dziecko na narty – a potem opiekę nad nim przejmuje instruktor narciarski. Jechaliśmy z dzieckiem autokarem na stok, pomagaliśmy wpiąć narty i przygotować do dnia pełnego wrażeń, a następnie oddawaliśmy pod opiekę fachowcom od nauki jazdy na nartach.

Dziecko jeździło na nartach przez 5 dni po 5 godzin dziennie. Około godziny 12.00 przewidziana była przerwa, podczas której zabieraliśmy dziecko na małą przekąskę – gorąca czekolada u większości dzieci cieszyła się dużym uznaniem. Około godziny 14.00 wracaliśmy do hotelu na pyszny obiad, który zjadały nawet największe niejadki. A potem czas wolny… Instruktorzy organizowali zabawy dla dzieci w hotelowym pokoju zabaw, czasem dzieci oglądały bajki, bawiły się wspólnie w swoich pokojach. Przez cały dzień dostępny był basen, jacuzzi, sauna i grota solna. Podczas jednego z wieczorów zorganizowany był kulig – konie ciągnęły sanie, a my z pochodniami w dłoniach podziwialiśmy górską okolicę, co dla niejednego mieszczucha było naprawdę dużą atrakcją.

Szkolenie narciarskie odbywało się w małych 5- 8-osobowych grupach. Podpisując umowę, rodzice wypełniają kartę informacyjną, w której określają poziom umiejętności narciarskich dziecka lub ich brak, a potem ‒ na miejscu ‒ w pierwszym dniu nauki, są one weryfikowane przez instruktorów.

Każdy dzień na nartach rozpoczynał się rozgrzewką – mogliśmy wtedy razem z dziećmi przygotować się do jazdy na nartach. Następnie oddalaliśmy się od naszych pociech. Przez pierwsze 2-3 dni dla większości nie był to łatwy czas – narty same się rozjeżdżały i nikt nad nimi nie panował, a bliskie spotkania ze śniegiem u niejednego dziecka powodowały łezki w oczach. Trzeci dzień u większości był kryzysowy – brak sił oraz zmęczenie dawały się we znaki. Ale wszystkie stawiły się na stoku i… już kolejnego dnia nastąpił przełom. Mój 5-latek już nie jeździł na «pizzę» – rozpoczął jazdę na «frytki» i życie małego narciarza stało się piękniejsze. Od tego momentu dalsza nauka i jazda na nartach to była już sama przyjemność. W ostatni dzień szkolenia odbyły się zawody nazywane przez uczestników slalomem gigantem – wzięli w nim udział wszyscy uczestnicy szkolenia, a potem każdy podczas wieczornego ogniska otrzymał złoty medal. Tego dnia każdy był mistrzem narciarskim!

Takie wczasy narciarskie, jak opisałam wyżej, są organizowane zarówno w Polsce jak i w Austrii czy we Włoszech. Ja zdecydowanie polecam taką formę spędzania wolnego czasu z rodziną oraz naukę jazdy na nartach.

Wczasy narciarskie z dzieckiem

Nasze biuro podróży oferuje wyjątkowo atrakcyjne wyjazdy na narty z Wrocławia, podobne do tych, które opisała wyżej członkini naszego zespołu pracowniczego. Wykorzystujemy nasze prywatne podróżnicze doświadczenia do pracy zawodowej, wcielając w życie najlepsze opcje dla rodzin z dziećmi.

Mają Państwo pytania dotyczące realizacji programu, wyboru oferty lub jakiekolwiek inne wątpliwości? Zapraszamy do odwiedzenia naszego biura stacjonarnego we Wrocławiu. Biuro podróży Babilon Travel ma również własny adres mailowy, na który można napisać wiadomość, a my odpowiemy na nią najszybciej, jak to możliwe. Zachęcamy również do kontaktu telefonicznego.

Chętnie pomożemy w wyborze właściwej oferty.